Univerzitní videa zvítězila v soutěži Zlatý středník
Zlín – 21. dubna 2017 – Zlínská univerzita Tomáše Bati (UTB) zabodovala v 15. ročníku celostátní soutěže interních a externích médií firem a institucí Zlatý středník. V soutěži, kterou pravidelně vyhlašuje profesní organizace PR Klub, získala na včerejším slavnostním vyhlášení v pražském hotelu Marriott hned tři ocenění.
Odbornou porotu zaujal zejména soubor videí určených pro uchazeče o studium ze zahraničí – Tomas Bata University International Stories. „V kategorii Nejlepší firemní videoprezentace získaly tyto spoty 1. místo,“ uvádí kancléřka UTB Ing. Andrea Kadlčíková. O kvalitě videí svědčí i fakt, že kromě vítězství ve své kategorii získala ještě Grand Prix za celkovou úroveň v oblasti elektronických médií, která zahrnuje kategorie videoprezentace, profil na sociálních sítích a webové stránky a on-line aplikace. „Za
toto ocenění patří díky hlavně našim zahraničním studentům, kteří se na natáčení podíleli – Laminovi z Gambie, Ji z Tchaj-wanu, Maximovi z Ruska a dalším –, a produkčnímu týmu Forleaf, mezi jehož členy jsou absolventi UTB,“ říká prorektor pro mezinárodní vztahy Mgr. Pavel Krutil. Úspěch je o to cennější, že v této kategorii porazila UTB i velké komerční firmy, jako jsou finanční instituce nebo zásilkové obchody.
V kategorii Nejlepší firemní katalog/profil získala ocenění Top Rated sada brožur UTB pro uchazeče o studium ze zahraničí.
Zlínská univerzita uspěla v soutěži Zlatý středník už v roce 2012, kdy získala Cenu České marketingové společnosti a ocenění Top Rated za časopis Universalia.
Ing. Andrea Kadlčíková
tisková mluvčí a kancléřka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně